Cerita Bokep

CERITA KAWANKU MAIN

Hai, ini adalah sebuah cerita kawan saye yang berada di ipoh ketika tahun 1997, namanye ialah lan (bukan name sebenar), lan ini berkerja sebagai technician komputer di sebuah syarikat di ipoh,lan ini suka melayari internet,dibawah ofisnye ada sebuah syarikat perkapalan,bila tak ade kerja di ofisnye dia selalu pergi kebawah di syarikat perkapalan itu untuk berborak dengan seorang pekerja di ofis itu,namenye ialah wan(bukan name sebenar),wan ini telah berkahwin, ia mempunyai 3 orang anak (Body Boleh Tahanlah),pada suatu hari suami wan ini telah pergi ke kuala lumpur kerana ade mesyuarat tergempar,bila wan dapat tahu suaminye pergi ke kuala lumpur dia terpaksalah balik ke rumah sendiri,pada pukul 5.30 petang hujan turun dengan lebatnye ia tak dapat balik kerumah ketika itu lalu menunggu hujan reda,wan selalu balik lewat kerana suaminye lambat datang,kebetulan itu lan turun dan melihat ofis wan terang dia pun masuk kedalam ofis itu ,dia ternampak wan tak balik lagi lan pun terus menanye wan,kenape tak balik lagi,wan kata suaminye tak dapat menjemput dia kerana ade hal di kuala lumpur,wan menyuruh lan temankan dia sehingga hujan reda,jam menunjukan pukul 7.30 malam hujan tidak berhenti juga lalu mereka berborak macam–macam topik hinggakan tak sedar hari dah malam,rupenye lan ini geramkan body wan (umur 32) tapi tak ade peluang lalu lan berkata kepada wan “lan geramlah kat body wan,boleh pegang ke ?”,wan terperanjat dia berasa seram lalu ape kan daye seorang perempuan yang lemah,lalu lan mencium pipi wan,wan berasa pipinye panas dicium oleh lan,terjadilah perkara yang diingini oleh lan,lan memeluk wan dari depan lalu mencium mulut dan memasukan lidahnye kedalam mulut wan,wan tidak dapat mengelak lalu diserahkan mulutnye kepada lan,wan terasa rangsangan lidah lan di dalam mulutnye.lalu wan hayal dengan mainan lidah lan didalam mulut wan, setelah puas sup lidah wan pun dah mula syok lalu memegang kote lan,lalu diurut atas kebawah,lan ape lagi terus lah membuka baju wan dan membuka bra wan dan mengisap puting wan yang agak tegang sedikit,lan mengisap dan memegang kedua-dua tetek wan,wan mengerang (aaaaaaahhh..aaahhha,,,haaaaaaaa), lan terus membuka kain wan dan seluar dalam,tangan lan meraba cipap wan yang agak basah dan panas itu,erangan wan semakin kuat tapi diluar ofis hujan lebat tiada siapa yang tahu,wan membuka seluar dan mengurut kote lan,lan berasa (ouuu,,,,,uahhhh sedapnya ..oiooooo),selepas wan mengurut batang lan,wan memasukan batang lan ke mulut dan menghisap macam makan aiskrim lan mengerang (oohhhhh,,,,,oooohhh,,wwwannn sedappppnyeeee..,lagi wan hisap lagi bestnye)wan menghisap selama15 minit dan batang lan sudah keras macam nak meletup lalu lan menyuruh wang teletang diatas meja dengan kaki dikangkang, lan dah tak tahan lalu menjilat cipap wan yang telah basah macam huja diluar sane,)wan mengeliat kesedapan dan menyuruh lan memasukan batangnye kedalam lubang wan,setelah puas menjilat cipap wan lan terus memasukan batangnye yang berukur 5.5” (tak leh besar sangat sedap-sedapje) dan menghayun dan sama2 mengerang kesedapan,(“sedap lan lagi masuk lagi lan akak tengah sedap nie lagi lan aaaahhhhh—bestnye oooo!!>>/?#@#@#$”)setelah mendayung selama 25 minit lan terasa nak keluar air mani lalu mencabut dan menyurh wan menonggeng (doggy style) lalu memasukan batangnye kedalam lubang pantat wan,wan terasa lagi sedapdan saat nye dah sampai bagi wan (klimak)aaaahhhhh wan nak keluar nie oooooooo…,,,,ss,eddddap,,aahhhh,,aahhhhhhhhhhhooooooooooo ,,,,tidak beberapa minit selepas itu lan pun menaburkan budi didalam pantat wan ,oooooooooooooaaaaaahhhh lan nak kelauar nie,adalah 4 das yang dilepaskan kedalam pantat wan,wan mengelar kerana terasa panan didalam pantatnye,,dia berasa puas malam itu kerana dilayani pemuda yang berumur 23 tahun (hentakan yang power)selepas itu mereka pun memakai baju dan membersihkan keadaan sekeliling,hujan punberenti lalu lan pun menghantar wang balaik ke rumah nye….(Tamat)…

Related Post